Followers

keskiviikko 19. toukokuuta 2010

kevättä--

Ompas kulunut aikaa viimeisestä postauksesta -ei oikein aika tahdo riittää-
kävelin tänään pihalla kameran kanssa ja otin muutaman kuvan--kevät on kauneimmillaan.
Kaktukset nostin ulos
-muutaman orvokin olen laittenut ruukkuun
-kesäkukkia ei vielä oikein uskalla laittaa--niitä yöpakkasia varmaan tulee vielä
Raparperikin on jo niin iso että saisi syömistä--!
Olen yrittänyt tyhjentää pakastinta viimevuoden mansikoista--siis itse syönyt jäätelön kanssa
Mieheni vatsa ei tahdo kestää ja hilloonkin tulee  sokeria ja sitäkin hänen pitää välttää--
-saan siis yksin syödä kaikki :))
Jos ihminen on sitä mitä hän syö--minusta tulee varmaan mansikka :))

5 kommenttia:

  1. Kyllä sinulla An on siellä ihanaa käyskennellä,
    oma maa oma rauha:)
    Onko noi ankat oikeita vai muovisia?
    Vai mansikka sinusta tulee,makea ja komea:)

    VastaaPoista
  2. Kaija --ei ne ole ankkoja--nehän on joutsenia !Juu -mansikka punainen ja pyöreä--:))

    VastaaPoista
  3. Wau, ihanan näköistä teilläpäin. Ja nuo joutsenet, niin kauniita. Upeita kaktuksia sinulla myös on, miten tuo yksi oikein pysyy pystyssäkään? Raparperit mulla on pikkusen suurempia :) Mansikkaa, mansikkaa, makeaa ja ihanaa. Mulla myös pakastimessa vielä monta rasiallista - kuin myös vadelmia.

    VastaaPoista
  4. Voi kun teillä on todella kaunis pihapiiri. Aivan ihana, tuolla varmaan viihtyy.. :)

    VastaaPoista

Jätä minulle viesti tähän---♥