Followers

perjantai 9. huhtikuuta 2010

Kuopiossa--

Ja tänään käytiin sitten Kuopiossa--
ensimmäisen kerran kävin sairaalassa siellä -eli KYS.sissä
-minulle laitettiin sellaiset piuhat vuorokaudeksi rintakehään kiinni-seurataan sydäntä
-on jotain tiheälyöntisyyttä ja rytmihäiriöitä--ainakin minä olen ne huomannut ja nyt sitten tutkitaan kunnolla
-ihan hyvä !
Sairaanhoitaja joka laittoi-huomasi sen kyllä heti myös !
Nyt pitää kirjata kaikki ylös mitä tämän vuorokauden aikana tapahtuu ja mitä teen-syön-juon --ihan kaikki
-vähän huvittaa,,ihan kaikkea en kyllä laita--
Sitten kahden viikon kuluttua lääkärin aika ja jatko -mitä sitten löytyykään--
Hyvä kuntohan minulla muuten kyllä on--
Ja toinenkin tapaus on -vaikeampi--jotenkin sen helpommin kestää jos on kyse itsestä
-tässä on kysymys tyttärestäni!
Häneltä leikattiin tänään napatyrä Kokkolassa--kaikki on kuulemma mennyt hyvin ja tytär on jo kotona!
Nyt kaikki riippuu siitä kuinka hyvin noudattaa lääkärin ohjeita ja on varovainen--mitään ei saa nostaa ainakaan kahteen viikkoon-
ja minua vähän huolestuttaa se että vaikka ei nostaiskaan niin kun yskii--miten sitten käy ja kyllähän hän yskii joskus --tupakan takia--
No--ei voi muuta kun toivoa että kaikki menee hyvin-
Hyvää yötä--minulla taitaa olla vaikeaa nukkua noitten piuhojen takia -mutta yritetään--

3 kommenttia:

  1. Kyllä kaikki hyvin menee,mitään ei tosiaankaan saa nostella,yskiminen sattuu,sille ei voi mitään mut sen kestää paremmin kuin kivut ennen leikkausta.Kokemusta.
    Sinulle oikein rauhallista yötä piuhoista huolimatta ja Hali!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti nukuit hyvin ja kaikki selviää.
    Täällä sivuilla on nyt niin kertakaikkisen ihana keväinen pohja!Hyvää viikonloppua, meillä juhlitaan tyttären 15 v synttäreitä, eiku siivoamaan,-))m

    VastaaPoista

Jätä minulle viesti tähän---♥