Followers

tiistai 2. maaliskuuta 2010

höpinöitä--

Hyvää iltaa!

Tein tänään tilauksen Paperellaan--en ole maksanut vielä--
mutta aina kun tulee jotain uutta-tilaus pitää tehdä heti jos aikoo saada jotain--muuten ne loppuu kesken ja jäät ilman:)
Laitan sitten kuvaa-kunhan saan ne!
Jotenkin on kortteilu-inspiraatio kadoksissa--jospa se siitä kun saa uusia juttuja-kaikkea muutakin minulle on tulossa---huomenna--♥
Menen varmaan postia vastaan ;DD

Nyt sain hyviä uutisia -mieheni on matkalla kotiin:)
Hänen piti tulla jo sunnuntaina-mutta koska kaikki ei mennyt suunnitelmien mukaan--työmatka piteni!
Eilen hän soitti ja oli ihan katkipoikki ja uuvuksissa- myöhään illalla
--voi kun saisi huomisen edes vapaata että saisi vähän levätä--
Vähän liian raskasta tuo työ on -hän ei kuitenkaan ole enää nuori--
eikä mikään hirveän vahvakaan--
-niin- olen vähän huolissani rakkaastani !

Minulle lääkäri soitti tänään verikokeista -kaikki on mennyt parempaan suuntaan
-kilpirauhanen ja kolestroli-arvot.
Vielä kuitenkin lisätään kokeeksi sitä kilpirauhas-lääkettä--se on tarkkaa--hakusessa vielä --
Kyllä se siitä--
Hyvää yötä!

3 kommenttia:

  1. Mielenkiinnolla odottelen minäkin,että mitä kaikkea kivaa olet tilaillut:)
    Hyvä,että arvot ok.-vai,että lisätään niitä vielä,huh..
    Ihanaa kun saat armaasi kotia-
    Levollista yötä!

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla että parempaan suuntaan menossa arvot.Tsemppiä.

    VastaaPoista
  3. Miekin oon huomannut, että kannattaa tilata heti, muuten jää ilman. Nimim.jäin ilman niitä ihania isoja paperipakkauksia! Mur:)

    Hyvää viikon jatkoa:)

    VastaaPoista

Jätä minulle viesti tähän---♥