Followers

tiistai 23. helmikuuta 2010

Mokailuja

Hei vaan !
Tänään olen mokaillut oikein hienosti ja monta kertaa--vähän kyllä hävettää ja nolottaa--
Eilen pyysin naapurin Mattia käyttämään minua Tuusniemellä verikokeissa
-muuten en pääse -olisi pitänyt tilata taksi!
Naapurit ovat niin ihania että ei tarvitse kun vihjata -niin jo tarjoavat apuaan
-ja minä taas olen kyllä hirveän huono pyytämään apua!
Matilla oli itselläänkin menoa verikokeisiin Riistavedelle ja sopi hyvin!
(kuulutaan eri kuntiin vaikka naapureita ollaankin-hän Kuopioon/Riistavedelle ja minä Tuusniemelle)
Ja hän sanoi minulle ,että aamulla puoli kahdekselta ole valmiina 
-minä tietysti että- no varmasti olen jo tienlaidassa odottamassa-ihanaa!!
Aamulla heräsin siihen kun naapuri koputteli oveen 
-olin nukkunut pommiin--
no hänellä oli aika -eikä joutanut minua odottelemaan
-sanoi että tulee sitten oman asiansa jälkeen hakemaan minut 
Arvatkaa vaan olinko vähän nolona !
Mieheni on Tuurin lähellä työkeikalla ja hänen piti minut herättää klo 7-
-mutta hänkin oli nukkunut pommiin--
Pääsin kuitenkin verikokeisiin ja Matti toi kotiin -ihan  rappusien eteen
-kiittelin kovasti ja pahoittelin tapahtunutta
-Matti sanoi että ei se mitään--sattuuhan noita ja se siitä!
Ja hän lähti kotiinsa!
Menin omalle ovelleni ja VOI EI !!!
Siinä aamun hämmennyksessä  olin jättänyt avaimen kotiin ???
Ei auttanut muu,kun lähteä Matin perään ja pyytämään että hän murtautuisi meille!
Itsekkin olisin ehkä pystynyt siihen,mutta minulla ei ollut mitään työkaluja
-tämä on vanha talo ja eteinen on sellainen kylmä-yksinkertaiset ikkunat-jotka voi irrottaa aika helposti jos on joku ase
Ei hän kiltäytynyt nytkään avusta -ikkunaruutu irrotettiin ja kömmin siitä sisälle ja sain oven avattua!
Että sellainen päivä !
Mitähän vielä tapahtuukaan:))



4 kommenttia:

  1. No just joo, ole nyt varovainen loppupäivän!
    Minunkin piti nukkua päiväunet tänään;-))m

    VastaaPoista
  2. :)))Voi mahdoton,ompa sinulle sattunut:)
    Vanhuusko?ei tule yksin vaan ihan kaksinkin voi tulla,kumpikin nukkua pötköttää,näittekö samaa untakin:)Hyvä naamurin Matti,nostiko hän sut ikkunasta sisälle:)

    VastaaPoista
  3. Voi sinua!! Tämä oli nähtävästi yksi Niitä päiviä, joina asiat menevät miten menevät..:) Ihana Naapuri teillä!! Hyvä kuitenkin, että kaikki selvisi parhaiten päin!!

    VastaaPoista

Jätä minulle viesti tähän---♥