Followers

perjantai 26. helmikuuta 2010

Hei vaan!

Kaunista perjantaita ystävät!
Minulle piti tänään tulla vieraita -kaksi pientä tyttöä mummunsa kanssa
-mutta vierailu peruuntui!
Tytöt olivat tulleet sairaiksi-kuumetta ,nuhaa ja päänkipua!
Vähän olen pettynyt
-olen kerran nämä tyttöset tavannut ja meillä oli kivaa ja kuulemma tytötkin olivat tykänneet
-sain suuren punaisen -piirretyn ja väritetyn-ääriviivoja myöten leikatun sydämen- mummun tuomana- viikkoja tapaamisen jälkeen
Ja minusta oli puhuttu paljon!
Tuollainen lämmittää sydäntä-lapset ovat niin aitoja,rehellisiä,avoimia 
Ja tämä tyttöjen mummu on myös ihana ihminen
-moni olisi varmasti jättänyt sanomatta -eikä tuonut piirustustakaan--
Minun mielestäni on tärkeää kuljettaa ja sanoa hyviä asioita ja terveisiä
-minulle ainakin tuli siitä hyvä mieli!
Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa -olisi parempi olla vaan hiljaa!
Vai mitä mieltä ??
♥♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä minulle viesti tähän---♥