Followers

tiistai 16. helmikuuta 2010

Aurinkoa--

Tänään taitaa olla vähän vali-päivä ,koska terveys meinaa reistailla-
-minulla todettiin muutama kuukausi sitten kilpirauhasen vajaatoiminta !
Sain siihen lääkityksen-mutta se on kuulemma aika tarkkaa ja hakusessa!
Monenmoiset oireet ja kaikki palaa ajottain ja hirveän tarkka pitää olla--
Se rauhanen vaikuttaa hormoonituotantoon ja sitä kautta aineenvaihduntaan
Virtsarakon tulehdus on uusinut monta kertaa --kaksi kertaa olen hakenut antibioottikuurin siihen--muuten yrittänyt itse hoitaa--juoda paljon ja usein
Nyt se pahus taas tuntuu ja muutamana päivänä on selkäänkin sattunut
-pelkään että se menee munuaisiin
Mutta en nyt kuitenkaan tilaa aikaa lääkärille vielä-koska nyt taas olen juonut paljon vettä ja karpalomehua ja poltetta ei ole niinkuin  illalla
Jospa se siitä taas menee ohi--
Mutta on minulle tapahtunut tänään jotain ihanaakin!
Posti toi kukkia--♥
Kiitos sinulle kallis ystävä--olin kyllä niiden tarpeessa!
Taitaa olla totta se
-että meidät on luotu tänne maailmaan ilahduttamaan toinen toistamme
-kumpa vaan aina sen muistaisimme! 

1 kommentti:

  1. Hei!An ja paljon parantavia ajatuksia sinne.Tuon virtsarakon tulehduksen kanssa saa olla tarkkana varsinki jos selkäkipua,hälyttävää jos verta virtsaa.Miulla oli monet vuodet kroonisena ja meni munuaispikariin kuume nousi 42 ja sairaalakeikka.Karpalomehu hyvä ja sianpuolukanlehdistä tehty tee.Tää maalla asumisen varjopuolia minullakin nää kulkemiset riesana.Voimia ja parantumisia.

    VastaaPoista

Jätä minulle viesti tähän---♥